Friday, November 19, 2010

More MGP leaks...

According to Norwegian gossip magazine Se&Hør, this will be the line-up for the first MGP pre-selection round at Ørlandet, 15th of January:

1. Helene Bøksle - Oh really, didn't see that one coming! 
2. Hanne Sørvaag - Gal behind this year's "My Heart is Yours" disaster
3. Gatas Parlament - Yup
4. Carina Dahl - Big Brother bimbo
5. Sie Gubba - Holy crap, this can't be happening....
6. Sichelle - RnB chick, last seen in MGP 2009
7. The Blacksheeps  - Yay, the winners of Nordic MGP Junior in 2008!
8. Nora Noor - Soul chick










"Hurray, we're finally old enough to participate in MGP for grown-ups!"



We will of course come back with reviews as soon as it all becomes official and the songs have been released. All though it almost seems pointless as long as someone seemingly has decided that Helene Bøksle will win anyways... We fear that her contribution will be dire and dull, similar to Christine Guldbrandsen's "Alvedansen" which we didn't like at all. But, there's still plenty of opportunities to prove our predictions wrong, and if she wins with a good song, we will support her with great enthusiasm!

2 comments:

  1. Men kjære, vene, er virkelig denne bloggen deres her ennu, småpiker? Grand Prix i Oslo er jo over, og om jeg erindrer riktig, blir det arrangeret i Tyskland neste gang. Min far likte ikke Tyskland noe videre, det hadde selvsagt med okkupasjonen å gjøre, og det er jo lenge siden nu. Dog sitter det litt i meg også, det må jeg innrømme. Krigen tok noget av ungdommen fra meg. Men så var det var det ubeskrivelig skjønt når den mørke tiden var over. Maidagene på Karl Johan glemmer jeg aldri!

    Nei, nu løp tastaturet aldeles fra meg igjen, dere får ha meg unnskylt. Lykke til videre, da, småpiker. Håper dere har det bra. Jeg har det nogenlunde, står opp og kler meg selv hver dag, og da kan man vel ikke klage?

    Vennlig hilsen, fru B.

    ReplyDelete
  2. Hei Fru B, så hyggelig at du fremdeles følger bloggen vår!

    I denne mørke årstid er det trivelig å være inne og følge verden fra pc-en, vi håper du vil fortsette å følge oss og at du finner våre bloggposter underholdende. Vi vil gjerne høre mer fra deg, både om hva du syns om årets Grand Prix artister og andre betraktninger.

    Takk for ditt engasjement og dine kommentarer, det setter vi stor pris på. Kanskje du burde vurdere å starte din egen blogg? Vi hadde i så fall blitt faste lesere!

    <3 Astrid & Guri

    ReplyDelete